Sydney #2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erinke Minnebo - WaarBenJij.nu Sydney #2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erinke Minnebo - WaarBenJij.nu

Sydney #2

Blijf op de hoogte en volg Erinke

10 November 2015 | Australië, Sydney

Hi mates!

Ik zit hier nu al meer dan 2 maanden en ik geniet hier nog vollop!

Paar weken terug ging ik een weekendje camperen in Ku-ring-gai Chase National Park, Syndey.We campeerden letterlijk in het wild.. Walabi’s en varanen liepen er in het wild rond. De omgeving was daadwerkelijk prachtig!We zijn door het park heen gelopen, zagen Aboriginals Arts en kwamen uiteindelijk uit op een secret beach. Dit was echt waanzig om te zien! De dag erna was het super heet (40 graden) en besloten we te gaan kajakken.

Daarna ben ik een weekend op Surf camp geweest en dit was echt een hele leuk ervaring. Vrijdag avond vertrokken we en we sliepen in verschillende soorten camping huisjes (7 man in een kamer). Zaterdag ochtend hadden we onze eerste les... het lukte me om 2 keer te staan! Na de lunch gingen we weer surfen en ik merkte al dat het echt een zware sport is en ging het bergafwaarts met mijn surf skills haha. Diezelfde avond hadden we met z’n allen gebarbecued en gingen we daarna met z’n allen uit bij de dichtsbijzijnde pub. De zondag ochtend stonden we weer vroeg op om te gaan surfen.. Ik had al veel spierpijn van de dag ervoor en ik had echt geen kracht meer in mijn armen om me af te zetten en om op mijn surf board te gaan staan... uiteindelijk heb ik 4 keer kunnen staan en vond ik dit echt een geweldige ervaring en het is zeker een aanrader!

Weekend erna gingen met een groepje naar Palm Beach en besloten we om een bootje te gaan huren en te gaan vissen! Dit was een erge mooie omgeving, langs verschillende eilanden/ stranden gevaren en natuurlijk een visje gevangen!

Helaas had ik het 2 weken minder... weekje in ziekenhuis gelegen en helaas een operatie. Ik had zeer aardige chirurgen en verpleegsters. Ze probeerden me zoveel mogelijk op te vrolijken omdat natuurlijk mijn familie aan de andere kant van de wereld was. Gelukkig heb ik hier ook goede vrienden die me helpen en me entertainen! Nu gaat het gelukkig beter en ik ben sinds 3 dagen weer terug op mijn stage.

Verder heb ik mijn east coast trip gepland en tijdens kerst ga ik een weekje rondreizen in Melbourne en haar omgeving!

Cheers!

Erinke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

My last days in Sydney

10 November 2015

Sydney #2

17 September 2015

Sydney
Erinke

Doing internship in Sydney and travelling through Australia.

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 1969

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: